Πετρέλαιο

Υψηλής τεχνολογίας BERU Glow Plugs, προ-, εκκίνησης και μετά την ανάφλεξη (τύπου GE, τύπου GN)


  • Βαρέλια σούπερ γρήγορης εκκίνησης σε νέο, λεπτό σχήμα
  • Εξαιρετικά μικρή διάρκεια προθέρμανσης: από 2 δευτερόλεπτα
  • Αξιόπιστη εκκίνηση (ακόμα και στους -30 ° C!)
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μετά τη θέρμανση, με αποτέλεσμα φιλικό προς το περιβάλλον: μέχρι 40% λιγότερες εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια της φάσης προθέρμανσης
  • Δεν χτυπάει κρύο ξεκίνημα Πιο αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα
  • Προστατεύει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση 


Η λειτουργία Η προθέρμανση αρχίζει με τη λειτουργία του διακόπτη ανάφλεξης και, σε κανονικές εξωτερικές θερμοκρασίες, συνεχίζεται έως ότου ο κινητήρας είναι έτοιμος για εκκίνηση, 2-7 δευτερόλεπτα. Η διαφορά με την προηγούμενη τεχνολογία θέρμανσης είναι ότι οι λάμπες συνεχίζουν να θερμαίνονται για περίπου. 3 λεπτά μετά την εκκίνηση του κινητήρα.

Τα πλεονεκτήματα Λόγω της μετά τη θέρμανση, κατά τη διάρκεια της φάσης προθέρμανσης το καύσιμο ντίζελ καίγεται περισσότερο και με λιγότερο θόρυβο. Με τον τρόπο αυτό, η θόλωση των καυσαερίων μειώνεται κατά 40%. Ο κινητήρας λειτουργεί πιο αθόρυβα από την αρχή και οι εκπομπές καυσαερίων μειώνονται σημαντικά. Λόγω της πιο αθόρυβης λειτουργίας του κινητήρα κατά τη διάρκεια της φάσης έναρξης, βελτιώνεται η διάρκεια ζωής του κινητήρα.



  • Αρχή αισθητήρα: πιεζοηλεκτρική
  • Ευέλικτη θερμαντική ράβδος για μετάδοση πίεσης
  • Στερεό στοιχείο στεγανοποίησης μεταξύ του σώματος και της ράβδου θέρμανσης
  • Ηλεκτρονικά μικροσκοπίου ενσωματωμένα στο πάνω μέρος του πυρακτώσεως
  • Βαθμονόμηση και προγραμματισμός ειδικά για τον πελάτη
  • Ενσωματωμένο ομόκεντρο βύσμα αυτοκινήτου
    Operating temperature
    -40 – 140°C (max. 150°C)
    Pressure range
    0 – 200 bar (max. 210 bar)
    Sensor

    Power supply (Vdd)
    5,0 V or 3,3 V
    Output signal
    ratio metric
    Bandwidth
    0 to 5 kHz
    Accuracy
    ± 2%

    Glow function

    Current 60sec
    < 10 A
    Temperature after 60sec
    > 980°C
    Max. temperature
    1100°C


  1. Βύσμα
  2. Πίνακας κυκλωμάτων με ηλεκτρονικά εξαρτήματα
  3. Σώμα λάμψης
  4. Ράβδος θέρμανσης με λάμπα
  5. Σύνδεση υψηλής τάσης
  6. Μετρήστε το διάφραγμα
  7. Τσιμούχα




  • Εξαιρετικά μικρή διάρκεια θέρμανσης (έως 1.100 ° C σε 2 δευτερόλεπτα!)
  • Ασφαλής εκκίνηση ακόμη και σε θερμοκρασίες -25 ° C
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη προθέρμανση, ενδιάμεση και μετά τη θέρμανση
  • Άμεση σταθερή ρελαντί και καθαρή παραδοχή φορτίου
  • Ελαχιστοποιημένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου στη φάση προθέρμανσης
  • Ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες ντίζελ με άμεση έγχυση
  • Διαγνωσμένη επί του σκάφους διάγνωση
  • Ανταποκρίνεται στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις του αυστηρού προτύπου ρύπανσης 
  • Στο ISS της 2ης γενιάς: προθέρμανση του αέρα εισαγωγής αναρρόφησης με πρόσθετη φλάντζα θέρμανσης - περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών, καθώς και βελτιστοποίηση της συμπεριφοράς κινητήρα και εκκίνησης