Filtron


Φίλτρα γύρου Αυτά γίνονται όλο και λιγότερο δημοφιλή, καθώς ο χώρος που χρησιμοποιείται για συστήματα εισαγωγής αέρα στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα έχει μειωθεί σημαντικά λόγω της εγκατάστασης πολλών πρόσθετων συστημάτων (π.χ. κλιματισμού). Τα κυκλικά φίλτρα με σύνθετη δομή, είναι δημοφιλή σε οχήματα υψηλής ποιότητας

Φίλτρα πίνακα με χαρτί στυπιοθλίπωσης κυτταρίνης Τα φίλτρα αέρα με πάνελ με χαρτί κυτταρίνης τοποθετούνται στα περισσότερα από τα σημερινά μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η τεχνολογία παραγωγής αυτών των φίλτρων είναι περίπλοκη λόγω της ανάγκης να χρησιμοποιούνται, σε πολλές περιπτώσεις, στοιχεία που αυξάνουν την ακαμψία των πτυχών του φίλτρου.

Φίλτρα πίνακα με συνθετικό μη υφασμένο ύφασμα Τα συνθετικά μη υφασμένα υφάσματα έχουν πολύ καλές ιδιότητες φιλτραρίσματος, αλλά είναι λιγότερο άκαμπτες από το χαρτί κηλίδωσης κυτταρίνης. Για να εξασφαλιστεί η κατάλληλη ακαμψία των συνθετικών μη υφασμένων φίλτρων, το μέσο φίλτρου τοποθετείται σε πλαστικό πλαίσιο που δημιουργείται με χύτευση με έγχυση. Πρόσθετη ενίσχυση μπορεί να επιτευχθεί με ειδικό πλαστικό πλέγμα, το οποίο επίσης προστατεύει από βλάβες κατά τη λειτουργία.

Φίλτρο περιστροφής Αυτός ο τύπος φίλτρου αποτελείται από ένα στοιχείο που βρίσκεται σε ένα σπειροτομημένο περίβλημα από χάλυβα με το οποίο το φίλτρο βιδώνεται απευθείας στο σώμα του κινητήρα. Τα πλεονεκτήματα του φίλτρου spin-on είναι η υψηλή αντίσταση της δομής του σε βλάβη και η απλή διαδικασία αντικατάστασης του. Η αντικατάσταση του φίλτρου λαδιού εξαγωγής συμβαίνει ουσιαστικά χωρίς τον κίνδυνο εισαγωγής ακαθαρσιών στο σύστημα λαδιού κινητήρα.

Στοιχείο φίλτρου λαδιού Τοποθετούνται σε σφραγισμένα περιβλήματα ενσωματωμένα στον κινητήρα. Τα περιβλήματα διαθέτουν συνήθως όλες τις βαλβίδες που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία του φίλτρου στο σύστημα λαδιού κινητήρα και τα μέρη που τοποθετούν το στοιχείο φίλτρου, γεγονός που εγγυάται την στεγανότητα του στο περίβλημα. Τα σύγχρονα στοιχεία φίλτρου λαδιού κατασκευάζονται χωρίς τη χρήση μεταλλικών εξαρτημάτων. Τα καπάκια και οι πυρήνες αυτού του τύπου φίλτρων είναι κατασκευασμένα από μοντέρνα πλαστικά. Η έλλειψη μεταλλικών εξαρτημάτων δεν είναι μόνο καλύτερη για το περιβάλλον αλλά για ευκολότερη διάθεση.

Φίλτρα με συνδετήρες Αυτά τα φίλτρα έχουν τη μορφή σφραγισμένου μεταλλικού ή πλαστικού περιβλήματος με συνδέσμους στις κατάλληλες γραμμές καυσίμου. Χρησιμοποιούνται τόσο σε βενζινοκινητήρες όσο και σε ντιζελοκινητήρες. Τα επιλεγμένα μοντέλα φίλτρων με συνδέσμους για κινητήρες ντίζελ διαθέτουν συστήματα φιλτραρίσματος πολλαπλών σταδίων. Αυτά τα συστήματα αυξάνουν την αποδοτικότητα του φιλτραρίσματος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του φίλτρου.

Φίλτρα με συνδετήρες Αυτά τα φίλτρα έχουν τη μορφή σφραγισμένου μεταλλικού ή πλαστικού περιβλήματος με συνδέσμους στις κατάλληλες γραμμές καυσίμου. Χρησιμοποιούνται τόσο σε βενζινοκινητήρες όσο και σε ντιζελοκινητήρες. Τα επιλεγμένα μοντέλα φίλτρων με συνδέσμους για κινητήρες ντίζελ διαθέτουν συστήματα φιλτραρίσματος πολλαπλών σταδίων. Αυτά τα συστήματα αυξάνουν την αποδοτικότητα του φιλτραρίσματος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του φίλτρου.

Βιδώστε φίλτρα Αυτοί μοιάζουν με φίλτρα περιδίνησης, ωστόσο δεν περιέχουν εσωτερικές βαλβίδες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μόνο καθαρό καύσιμο πρέπει να εισέλθει στο θάλαμο καύσης του κινητήρα. Είναι προτιμότερο να σταματήσει η λειτουργία του κινητήρα λόγω έλλειψης ροής καυσίμου (παρεμποδισμένου φίλτρου) από ό, τι για να τροφοδοτείται από μολυσμένο καύσιμο. Στην περίπτωση των φίλτρων καυσίμου με βίδα, η πιθανότητα τυχαίας εισαγωγής ακαθαρσιών στο σύστημα καυσίμου κατά την αντικατάσταση των φίλτρων είναι ελάχιστη.